Blogul lui Cally

February 21, 2010

A mai trecut un an …

Filed under: Despre Mine — deadmasst3r @ 8:17 pm
Tags: , , , , ,

Iar mi-a venit cheful?  Tocmai citeam blogul Adrianei cand am zis … hai sa incep sa mai scriu si eu . De un an si ceva nu m-am mai atins de el, de cand eram proaspat major :D. Da … acum am 19 ani impliniti de cateva zile ( 8 februarie ). A fost nevoie sa imi recuperez si parola si user-ul, fapt ce arata ca am uitat complet de blog …

Stau si ma gandesc, ce am facut la varsta de 18 ani si constat ca a fost unul dintre cei mai buni ani, daca nu chiar cel mai bun.  In primul rand, clasa a 11-a a trecut mai repede decat un fior prin sirea spinarii, a venit testul cel mare pentru limba engleza, Cambridge-ul. Cele mai mari emotii avute vreodata, cea mai mare usurare cand eram pe drumul catre Medias, venind de la ultima proba, speaking-ul. A urmat o luuuunga asteptare pana sa vina rezultatele pe care le asteptam. PASS scria pe certificat. Ziceam in sinea mea ca nu vreau sa dezamagesc, ca o sa il trec, ca una alta, dar tot aveam acea temere care nu te lasa sa dormi inaintea examenului, care la fel te macina pana cand afli rezultatul, dar care iti aduce cele mai mari satisfactii cand reusesti :D. Asa … a urmat scoala de soferi. Ore de legislatie, ore de condus intr-o caldura de vara, sala luata usor, fara prea mari emotii … si marea dezamagire … RESPINS scria politistul, dupa o neatentie la o trecere de pietoni. Nu imi venea sa cred, nu ma asteptam sa nu il iau, mai ales la traseu … Asta a fost, m-am mobilizat si pana la urma in 23 septembrie, “zi cu noroc”, cum ma incurajase tata de dimineata, l-am luat.

Am tot vorbit de scoala de am si uitat sa o las de-o parte. Pe langa acestea am avut timp si de distractii, si de schimbari in viata personala, si de toate :D.

Acum, uite, sunt pe a 12-a, ma asteapta BAC-ul,dar si eu pe el. Ce a fost mai usor a trecut, oralul la romana unde am fost experimentat :>, greul acum urmeaza si am promis ca nu o sa dezamagesc.

Am sa revin cat de curand cu un articol despre vacanta de iarna din Austria, o gura maaare de oxigen care m-a ajutat sa ma adun, sa ma odihnesc si sa ma apuc de treaba din nou cu forte proaspete.

7 Comments »

  1. da caline, ai dreptate…trece timpu 😀 prea repede :)) numa cand eram in clasa a 8-a la banchet toti acolo…si acum mai avem putin si dam bacu :)).astept postu cu austria sa’ti aud parerea
    toate cele bune si bafta 😉

    Comment by claudiu — February 21, 2010 @ 8:30 pm | Reply

  2. esti plin de succese, sunt sigur ca ele vor fi si mai mari de acum inainte…tine-o tot asa!!

    Comment by OcTavyAn — February 21, 2010 @ 8:37 pm | Reply

    • @octavyan: Eh … nu stiu daca sunt chiar asa plin de succese, dar din cate mi-ai spus si tu esti la fel, daca ma gandesc bine m-ai depasit cu mult avand in vedere ultimele concursuri de dans 😀 . Asteptam amandoi ca realizarile sa fie tot mai mari si pe viitor.
      @claudiu: Da … parca acum eram in a8a … in acceasi banca chiar. A trecut foarte repede, important e sa nu ne para rau ca trece, si nu cred ca acest lucru se va intampla. O sa revin saptamana aceasta si cu postul despre Austria! Toate bune, bafta si tie!

      Comment by deadmasst3r — February 21, 2010 @ 8:43 pm | Reply

  3. bine ai revenit!! :D:D

    Comment by julia — February 22, 2010 @ 12:02 pm | Reply

  4. Mai sa fie! Iata cine isi face aparitia in sfera blogurilor. Unii se initiaza, altii apar! Dragut!! Acum suntem 2 !!

    Se pare ca ai avut un an incarcat! Si plin cu reusite! Felicitari!
    Continua, ca e bine! ;))

    Abea astept sa-mi descrii conditiile din Austia! ;;)
    >:D<

    Comment by Adriella — February 22, 2010 @ 12:13 pm | Reply

  5. Ce frumos ai scris!Am zambit cand am citit, pentru ca in mare parte…cam aceleasi emotii le’am trait si eu prin vara…cu dezamagirile de rigoare :-), dar vorba aia…toate trec si vin altele si tot asa. Ce sa iti zic…succes cu scrisul si multa inspiratie ! >:D<

    Comment by Ada — February 22, 2010 @ 6:26 pm | Reply

  6. […] A mai trecut un an … Filed under: Despre Mine — deadmasst3r @ 8:17 pm Tags: austria, bac romana, blog, Cambridge, oral, scoala de soferi […]

    Pingback by hello « Adi0722's Blog — June 8, 2010 @ 9:25 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Blog at WordPress.com.